logo
ArEn

نتایج جست و جو:

18

تعداد نتایج:

18

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

تاثیر نقش تعامل جوامع برند بر وفاداری به برند و تعهد به برند (مورد مطالعه:شعب بانک قرض الحسنه رسالت شهر تهران)

کلیدواژه: تعامل جوامع برند ؛ تعهد به برند ؛ رفتار شهروندی برند ؛ وفاداری به برند

نویسندگان: صیاد ، حسین

ناشر: موسسه آموزش عالی سبز، دانشکده علوم انسانی

قرض و بدهی شخصی، بخش ناگزیر یک نظام مالی است. اسلام به عنوان یک دین جامع، دارای آیات، روایات و مباحث فقهی گسترده‌ای در زمینۀ معاملات و مسائل مالی است، لذا در زمینۀ مدیریت قرض و بدهی، باید دارای یک نظام منسجم باشد که در قالب آن، نیازهای بدهکار و طلبکار به خوبی پاسخ داده شده و حقوق آنها نیز کاملاً است... ادامه

سال:1399

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تأثیر اعتماد به برند بر انگیزه مشتریان برای سپرده‌گذاری در مؤسسات قرض‌الحسنه خصوصی با میانجی‌گری وفاداری به برند (مورد مطالعه: مؤسسه قرض‌الحسنه انصارالمهدی شهرستان بشرویه)

کلیدواژه: اعتماد ؛ انگیزه ؛ نهاد قرض الحسنه

نویسندگان: صفری نادری، مرتضی

ناشر: موسسه آموزش عالی پیروزان، دانشکده علوم انسانی

بسیارى از عقود در فقه دلیل خاص دارند، افزون بر این، ادله عامى نیز وجود دارد که همه عقود را در بر مى گیرد و مستند استنباط احکام و شروط عقود و قراردادها در فقه است یکى از این ادله عام آیه شریفه «تجارة عن تراض» است که محتواى این مقاله بر محور آن در چهار مبحث ساماندهى شده است در مبحث اول نکات ادبى الفاظ... ادامه

سال:1398

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر بهبود تصویر برند بانک (مورد مطالعه: بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان کرمانشاه)

کلیدواژه: ارزش ویژه برند ؛ برند ؛ برند بانکی ؛ تصویر برند

نویسندگان: شرفی ، وحید ؛ نجفی شعاع، محمدرضا ؛ دارابی، محدثه

ناشر: چهارمین همایش ملی توسعه علوم فناوریهای نوین در مدیریت، حسابداری و کامپیوتر

تصویر برند، برای بسیاری از مشتریان و مصرف کنندگان معانی یا احساسات زیادی را القا می کند و می تواند در هر رده ازمحصولات یا بخش های خدمات از اهمیت فوق العادهای برخوردار باشد. تصور مصرف کننده یا مشتری از یک برند می-تواند هم به فروش محصول یا خدمت کمک کند یا به عنوان مانعی در برابر فروش قلمداد شود. هدف ت... ادامه

سال:1400

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

چالش کیفیت خدمات در صنعت بانکداری و وفاداری مشتریان

کلیدواژه: صنعت بانکداری ؛ کیفیت خدمات ؛ وفاداری مشتریان

نویسندگان: علی، عهدی عتیق ؛ حبیب، ولی زاده

ناشر: کنگره بین المللی معدن

موسسه های مالی خدماتی در شرایط فعلی نیازمند داشتن مزیت های رقابتی هستند تا رضایت و وفاداری مشتریان را داشته باشند لذا هدف از این پژوهش بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد که تحقیق از نوع کاربردی بوده و روش تحقیق توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری مربو... ادامه

سال:1396

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

بررسی تاثیر رضایت بر وفاداری مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران استان همدان

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ رضایت ؛ وفاداری

نویسندگان: کیانی ، محمد ؛ طاهری گودرزی ، حجت

ناشر: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد

هدف از این پژوهش بررسی تاثیر رضایت بر وفاداری مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران استان همدان می باشد. روش تحقیق در این پژوهش برحسب هدف از نوع کاربردی و ازنظر ماهیت از نوع توصیفی- پیمایشی که به روش میدانی انجام شده است. می باشد. جامعه آماری این پژوهش را مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران استان همدان تش... ادامه

سال:1396

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل